En dröm!

Jag är ju på jakt efter lite färg i vår annars lite enformiga svart och vita inredning. Nu har jag hittat det som skulle vara pricken över i:et uppe i vår hall/blivande tv-rum!
Jag är så less på det som var sååå snyggt i mina ögon för bara ett år sen, men jag är jädrigt glad att jag har en vit bas överallt. Då passar ju en sådan här skönhet in vars som helst!



Stolen kommer från danska House Doctor, och är helt fantastiskt fin! Svarvade träben i teak, hög rygg i kurviga former, och tyget ska vi ju bara inte tala om!
-Håll med om att den är vacker!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Helt klart en grym fåtölj! (:

2010-12-20 @ 20:55:16
URL: http://hannaheliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0