Kvalitetstid med släkten

Har vart på en blixtvisit i hemtrakterna, närmare bestämt Piteå och Luleå.
Svärmor fyllde 60 år, och det firades med god mat, gott fika och mycket trevligt sällskap! Trots att vi bara flög upp för 4 dagar så blev det en effektiv resa, vi hann träffa både min familj och M:s, utan stress!! Så ljuvligt :-)

Denna härliga bukett fick svärmor av sin goa man (tillika min goa svärfar) på högtidsdagens frukost!



 

Denna pläd skulle hon egentligen fått i julklapp, men den blev färdig alldeles lagom till bemärkelsedagen istället!
Väldigt rolig att sy, så min mamma ska få ett likadant fast i dova färger som hon kan ha som överkast. Tänkte det kunde gå i mullvad, grått, creme och bryta av med kanske ljung eller.. Ja, vi får se :-)
Men jag säger inte när det blir klart!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 06:36:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0