Fint i fönstret!

Äntligen har jag hittat det perfekta till vårt köksfönster. För några helger sedan var vi i Mullsjö hos "våran" uppfödare Anna med man Owe och deras hundar och slappade och mådde gott! På söndagen åkte jag och Anna på en liten tur till Hjo och där har dom en affär som har ALLT! Hem & hobby tror jag butiken hette, och kolla vad som nu står och glänser i fönstret!


Foto Johanna Hallberg

Det blev fint och jag är väldigt nöjd! Bara en gardinkappa som fattas, men det ska jag nog spana efter i helgen. Helgen som sådan blev ochså perfekt. Vi hade bestämt att vi skulle till Anna och Co på lördagen för att kolla en tävling där Nortons kullsyster skulle delta. Upp på morgonen, packa in all i bilen och glada i hågen åker vi. Kommer fram och Anna utbrister: - Kul att ni är här, men tävlingen är ju om en vecka! Oh shit.. känns väldigt typiskt oss! Men. vi stannade och det blev en kravlös, slapp och rolig tripp! Med lite shopping som avslutning :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint det blev. Varför inte en kappa typ a la vad vi har i arbetsrummet?

Ha en go helg, även utan oss.......

//Anna

2011-02-11 @ 10:46:31
URL: http://www.maybetails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0