Veckans bild!

Här kommer denna veckans bild, från mina barnmönster. Insperationen till bilden kommer från min sambo och hans brinnande intresse för off-road, och nu vill han ha en t-shirt med killbilden.
-Alltså, ingen större skillnad på små eller stora barn! Men han ska få sin tischa :-) Men jag tror att jag tar bort granarna och bara har stenbumlingarna och bilen, äh vi får se.. Jag återkommer med färdig t-shirt så får ni se vilket det blev!


Illustration Johanna Hallberg

Finns en variant för jeep-tjejjer också.


Illustartion Johanna Hallberg

Kommentarer
Postat av: Anna

Grekiskt "fruktbil" är inte heller fel.......

2011-02-08 @ 22:45:27
URL: http://www.maybetails.se
Postat av: Johanna

Hahaha nä en sån skulle han banne mig få!

Kanske gör en med fruktbilen där jeepen står

lastad, ungefär så som det såg ut i somras

på kennel lägret?

2011-02-08 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0