Vinnande ordspråk!

Måste börja med att tacka alla för bra ordspråk! Finns många att spåna vidare på :-) Men det vinnande ordspråket i den här tävlingen lyder:
"Äkta vänner är som ädelstenar värdefulla men sällsynta"
Så sant som det är skrivet och sagt!
Vinnare av min anteckningssbok hittar ni på den här bloggen.
Hennes sida finner ni också bland mina bloggar jag följer. Nu kommer det att tänkas och vridas och vändas till en ny illustration som inspireras av just detta ordspråk, återkommer så klart med resultatet lite längre fram.

Nu ska jag slappa lite med ett av mina hjärtan, Norton.
Må så gott alla!


Foto Johanna Hallberg


Kommentarer
Postat av: Carin

Härligt! Jätteglad i hela mitt hjärta!

Kramen

Carin

2011-02-26 @ 20:51:15
URL: http://cajsasrum.blogspot.com
Postat av: Angelina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 11:13:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0