En bra plats för färg

Har hittat platsen för min tavla, passar faktiskt alldeles utmärkt där!



Sitter i hallen på väg in till köket, där det förut var alldeles vitt. 
Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på kortet, men jag har inte lärt mig den nya kameran. Så fort jag får hem sambon så ska han få hålla en lektion. Sen är det slut på dåliga bilder.

Nästa projekt blir att piffa till hallen där uppe, en mindre tv ska inhandlas och lite vägg-fint ska fixas!

Firade in julledigheten från jobbet med att måla, och nu känner jag för att måla hela tiden! har ingenting att måla på bara.. Men det är något jag får fixa till helgen :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint! Jag blev så inspirerad av dig så jag har varit och handlat både färg & duk. Börjar lite mjukt med Acryl...... fegt(?)

Ett enkelt & billigt sätt att få "något att måla på", gå på loppis och köp nån eller några "skit tavlor" och måla över. Duk och färg handlas billigt på Hem & hobby i Hjo. Färdigspänd duk för under 50 lappen.

Ha ré & krama Norton.

//Anna

2011-01-11 @ 08:10:24
URL: http://www.maybetails.se
Postat av: Johanna

Tack Anna, va roligt! Ser fram emot att se din tavla :-)Vi ses och hörs! Norton skickar en rejäl hundpuss, hans specialare..

2011-01-14 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0