Fredagkväll

Och det innebär ju för dom flesta myyys! Så även för mig!
Idag kom jag från jobbet vid 17 tiden, kollade posten och gosade vovven. Sedan började myskvällen med ett varmt bad med sambon, myskläder Á la Gudrun Sjödén och en fantastisk god middag som sambon fixade. Ryggbiff, vitlökssmör med persillade och en jädrigt god sallad. Till det ett gott rött vin från Syd Afrika, yummi!

Sen Lets Dance och nu soffhäng :-)
Laddar för morgon då vi ska ut och fara en sväng, handla till middagen vi ska ha i morgonkväll, och köpa mer målarduk! Nu är jag i mitt esse, och har börjat fundera på hur jag ska göra hundtavlan som en vän beställt :-)

Må så gott alla! Kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0