Recycling

Färdigställt mitt senaste projekt, voila!

  

En skitcool lampa som jag har gjort av överblivet linnetyg, en lampskärm som var slaktad sedan tidigare och en svart lampsladd från Ikea. Grå/beige linne (i mina ögon så som linne ska vara) passar till precis vad som helst. Mörkgrå soffa, beige soffa, vita möbler (kanske man vill byta till vit sladd?), svarta möbler osv. Jag tycker om när man kan blanda sin inredning med personliga ting, blir så mycket intressantare då :-) 
Var dessutom på loppis idag och fyndade, en vit ryamatta, ett nytt liggunderlag, en guldfärgad gammal fet tavelram och ett häftigt retrotyg. Så nu är lagret påfyllt, få se vad jag hittar på med mina fynd. Tavelramen har jag en idé till, påbörjas till veckan. Återkommer senare med en smygtitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0