Ledig och laddar..

..upp batterierna. Känns skönt att sova tills man vaknar, och detta utam den gälla tonen från väckarn som skriker högt annars varje morgon! Under dessa lediga dagar har jag hunnit med sådant som annars läggs åt sidan, har älsat på gamla goda vänner, målat och fixat ihop några halsband till svägerskan (om du läser detta så postas dom i morgon :-)). I morgon åker jag till min underbara vän i Ulricehamn och kollar läget i denna lilla stad och hennes lilla boning.
Denna underbara vän kom också förresten med en underbar julklapp till mig! En eftermiddag/kväll på drejningskurs! Ska bli intressant att se hur det går till, och framförallt om det blir något alster!

Sen blir det grejja och fixa inför kommande nyårsafton. Och sen, är det nytt år med nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0