Fräckt i spets

Har hittat en urtjusig tapet som ser ut som spets på väggarna! Oj vad det står högt upp på jagvillha-listan!
Den svart varianten skulle vara häftig som bakgrund till min nygamla stol som jag målade svart och klädde om, den som jag visade i förra inlägget. Men och andra sidan, den vita varianten är väldigt lätt..men kanske liiiite tristare om man ska ha en tpet som ska se ut som spets?? jag vet inte..har inte bestämt mig för vilken som är bäst. - Vad tycker ni?


Bilder från InTrade

Om ni är ute efter nya tapeter och inte vill ha något som alla andra har, kolla in InTrades hemsida och låt er förföras av tapeter som inte är av denna värld!
Funderar på om och hur jag ska få min andra hälft till att vilja byta tapet någonstans i vårt hus.. Mitt nästa projekt i huset skulle ju vara att ta tag i gästrummet..Kanske det blir en vägg med spets där :-)

Nä, nu är det dags att släcka ner, så man är pigg på jobbet i morgon.
Sov gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag röstar på den vita, lite coolt när den inte är så där uppenbar. Snygga var dom båda i alla fall!

2011-02-20 @ 22:43:53
URL: http://www.lottiss.blogspot.com/
Postat av: Anna

Gästrum men vit spets på väggarna, spetsgardiner, pelargoner och virkat överkast......... Snacka om romantik.

Svartspets med lapptäcke i massor av läckra färger, svart matta o.s.v.

Tror att gästrummet kan bli ganska "fräckt" oavsett vilket.

Säg till när det är klart så kommer vi.

2011-02-21 @ 09:06:33
URL: http://www.maybetails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0