Lägesrapport

Fredagkväll...har haft en kanonkväll med trevligt sällskap och fått en hel del nytta gjort. Som ni vet har vi ju en hund som vi engagerar oss väldigt mycket i så klart, och numer engagerar vi oss också i brukshundklubben. Ja, när vi bestämde oss för en hund, och en Aussie så visste vi ju att det är en hund som kräver sin del i stimulans både fysiskt och psykiskt. Därför visste vi också att ett medlemsskap i klubben och kurser skulle bli en del av vår nya vardag med Norton. Och..Ja jag vet att vi då sa: - Vi kommer att se till att han får det han behöver, men vi kommer ALDRIG att bli sådana där "hundklubbs-människor! Hahaha, vad är vi nu?? Och jäklar vad kul och stimulerande det är för oss som förare också! Så nu, är jag sektoransvarig för IT/PR Info på vår hundklubb, Smålandsstenars BK. Övertagandet av detta sektoransvar skedde ikväll, med god mat och några glas rött! Först lät det väldigt krångligt, men i verkligheten var det inte så hemskt som jag trodde. I och för sig ett gammalt system som förmodligen kommer att bytas vad det lider, men helt klart funktionellt i nuläget. Helena har gjort ett kanonjobb under stt/sina år som IY-ansvarig och rensat och byggt upp från ett enda kaos. Det tackar jag för :-) Lite lättare för mig som kommer som ny.

Nu ska jag jobba vidare med en illustration till en kär vän som väntar tålmodigt, lägger upp den när den är klar. Har också snart ritat färdigt ordspråksmönstret som kommer att bli fina vykort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0